خاطره بازی رضا یزدانی با 20 سال فعالیتش در کنسرت جدید

خاطره بازی رضا یزدانی با 20 سال فعالیتش در کنسرت جدید

موزیک سانگ نیوز : به گزارش خبرنگارحوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند وقتی است که رضا یزدانی خواننده راک بلیت فروشی کنسرت نوستالژیش را به تهیه کنندگی علی اوجی آغاز کرده است. کنسرتی که قرار است 30 مرداد در سالن همایش های برج میلاد در دو سانس برگزار شود.

این خواننده کشورمان در خصوص این کنسرت به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:قرار است که در این کنسرت، همراه با طرفدارانم با 10 آلبوم که در 20 سال فعالیت موسیقیایی من منتشر شده است، خاطره بازی کنیم.

وی افزود:ما در این کنسرت قطعه هایی را اجرا می کنیم که یا خیلی کم اجرای زنده از آن داشتیم یا این که تا به حال در کنسرت ها به سراغ آن نرفته ایم از این رو تصمیم داریم که کاری نو انجام دهیم و مخاطبانم کنسرتی را ببینند که تا به حال در کنسرت هایم تجربه نکرده اند.

کنسرت جدید، خاطرات ۲۰ سال فعالتیم را یادآوری می‌کند

یزدانی در خصوص ایده اجرای این کنسرت بیان کرد:مدت ها بود که بسیاری از کار هایی که کیفیت خوبی هم داشت، اجرا نکرده بودیم که این موضوع بهانه ای شد تا در این کنسرت کار های قدیمی را اجرا کنیم البته قطعه هایی از آلبوم های چند سال اخیر و تک آهنگ های جدیدم را هم با ارکسترم به روی استبج می برم و ممکن است در صورت استقبال خوب مخاطبان این کنسرت تمدید و به شهرستان ها هم منتقل شود.

این خواننده در خصوص دیگر برنامه هایش ادامه داد: دو قطعه و دو موسیقی تصویر تا اجرای کنسرت که در 30 مرداد ماه است منتشر می کنم همچنین در چند شهرستان هم اجرای کنسرت دارم.

کنسرت جدید، خاطرات ۲۰ سال فعالتیم را یادآوری می‌کند

وی در خصوص فعالیت هایش در حوزه سینما و تلویزیون اظهار کرد:فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه»در نوبت اکران قرار دارد و «کروکودیل» هم در سه یا چهار ماه آینده اکران می شود علاوه بر این  سریال «از یادها رفته» نیز قرار است که در آینده از شبکه یک پخش شود.

یزدانی با بیان اینکه در این فیلم من نقش اول را بازی می کنم،گفت: حسین یاری، میترا حجار، پوریا پور سرخ، سیما تیرانداز، کامران تفتی و غیره از جمله بازیگران این فیلم به کارگردانی بهرام بهرامیان هستند.

نویسنده مطلب: محمد اصلانی

محمد اصلانی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...