تور کنسرت‌های رضا صادقی در اروپا …

تور کنسرت‌های رضا صادقی در اروپا …

خواننده آلبوم «همین…» نوروز ۹۳ با همراهی گروه «مشکی پوشان» تور کنسرت های اروپایی خود را روی صحنه می برد.

به گزارش «موسیقی ما»، رضا صادقی که این روزها چند قطعه جدید را هم به صورت اینترنتی منتشر کرده است، از برگزاری تور کنسرت های خود در نوروز ۹۳ در شهرهای مختلف اروپا خبر داد.

به گفته این خواننده، نخستین اجرای او و گروه مشکی پوشان، در لندن برگزار می شود و سپس در کشورهایی چون اتریش و سوئد نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

صادقی در این باره به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «قرارداد اجراها بسته شده و فقط تاریخ کنسرت ها را طرف برگزار کننده هنوز برای ما نفرستاده و به زودی با ارسال تاریخ دقیق این اجراها،

برای هموطنان خارج از کشور، اطلاع رسانی درستی برای حضور شان در این برنامه ها خواهیم کرد.» وی افزود: «بنا داریم با انتشار تک قطعاتی جدید بتوانیم با دستی پر به دیدار دوستداران

خارج از کشور برویم و امیدوارم بتوانیم برنامه های در خور شأن ای برای هموطنان مان به اجرا در بیاوریم.»

 

به گزارش «موسیقی ما»، رضا صادقی که این روزها چند قطعه جدید را هم به صورت اینترنتی منتشر کرده است، از برگزاری تور کنسرت های خود در نوروز ۹۳ در شهرهای مختلف اروپا خبر داد. به گفته این خواننده، نخستین اجرای او و گروه مشکی پوشان، در لندن برگزار می شود و سپس در کشورهایی چون اتریش و سوئد نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

صادقی در این باره به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «قرارداد اجراها بسته شده و فقط تاریخ کنسرت ها را طرف برگزار کننده هنوز برای ما نفرستاده و به زودی با ارسال تاریخ دقیق این اجراها، برای هموطنان خارج از کشور، اطلاع رسانی درستی برای حضور شان در این برنامه ها خواهیم کرد.» وی افزود: «بنا داریم با انتشار تک قطعاتی جدید بتوانیم با دستی پر به دیدار دوستداران خارج از کشور برویم و امیدوارم بتوانیم برنامه های در خور شأن ای برای هموطنان مان به اجرا در بیاوریم.»

نویسنده مطلب: محمد اصلانی

محمد اصلانی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...